Το πρώτο βήμα για την επίτευξη των παραπάνω είναι η συνεχής παρακολούθηση του ανταγωνισμού και της ροής των κρατήσεων – ζήτησης. Με γνώμονα τα παραπάνω προχωράμε στη διαμόρφωση, προσαρμογή και διαχείριση της τιμολογιακής πολιτικής του καταλύματος, χρησιμοποιώντας διάφορα διαφημιστικά εργαλεία ανά περίοδο, δημιουργώντας καμπάνιες μέσω καναλιών πώλησης κ.λπ., πάντα με γνώμονα την κερδοφορία.
Στο πλαίσιο της διαχείρισης κρατήσεων, αναλαμβάνουμε πλήρως την επικοινωνία με τον πελάτη από τη στιγμή της πρώτης επαφής, αναζητώντας την κράτηση στην καλύτερη δυνατή τιμή και παρέχοντας πληροφορίες στους επισκέπτες βοηθώντας τους να οργανώσουν το ταξίδι τους. Αυτό περιλαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες με οργάνωση εκδρομών, μεταφοράς, δραστηριοτήτων και οτιδήποτε επιθυμεί ο επισκέπτης.
Η σωστή επικοινωνία πριν την άφιξη οδηγεί τους επισκέπτες να φτάσουν στο κατάλυμά σας με μια θετική πρώτη εντύπωση και μια γεύση από την κρητική φιλοξενία. Και είναι έτοιμοι και θετικά προδιατεθειμένοι να το απολαύσουν.